אני חייב לעלות במשקל – מה עושים?

 

 

 

  • להימנע מאכילת מזון מהיר (ג'אנק פוד), ממתקים וחטיפים – הם אמנם עתירי קלוריות, אך דלים מאוד בחלבונים ורכיבי תזונה חשובים אחרים.
  • לאכול 6-4 ארוחות קטנות ביום.
  • להוסיף חמאה למאכלים שונים (ירקות, תפוחי אדמה, פסטה, דייסת שיבולת שועל ועוד)
  • להוסיף שמנת למרקים, תפוחי אדמה, פסטה ועוד.
  • להוסיף לתפריט היומי גבינות צהובות.
  • להשתמש בחמאת בוטנים למריחה על לחם/קרקר, או כתוספת למילקשייק.
  • בין הארוחות אפשר לאכול, פעם ביום, מילקשייק עשוי מחלב 3%, שמנת מתוקה, מעט גלידה וחמאת בוטנים. אפשר להוסיף למילקשייק עם כוס אחת של אבקת פודינג.
  • לשתות חלב 3% – אפשר להוסיף לכוס החלב סירופ שוקולד ולשתות אותה בארוחת ביניים.
  • מומלץ להוסיף לכל כוס חלב כף אבקת חלב.