להתיידד עם מזון מהיר

 

 

 

לספק לילדים מזון בריא ומזין הוא אתגר לא קטן בימים טרופים אלו. בהתרוצצות בין החוג לכדורגל, לחוג לבלט, לקניות ולאספת הורים לא נשאר לעתים זמן לדאוג לארוחה בריאה.
במידה שאין לך ברירה בימים מסוימים אלא לסמוך על רשתות המזון המהיר,  לפניך מספר טיפים שיעזרו לך ולבני משפחתך לעשות בחירות בריאות יותר:

• וותרי על  האפשרות "להגדיל את המנה". רשתות רבות מציעות להגדיל את המנות בדיל משתלם – לא מומלץ להתפתות לדילים אלו…
• וותרי על התוספות. אכילת המבורגר או כריך משביעה מספיק. אם בכ"ז חשקה נפשך בתוספת בחרי בסלט או בפירות. מרבית הרשתות מציעות אפשרויות דומות.
• העדיפי לבחור חזה עוף בגריל. עוף ללא עור מכיל הרבה פחות שומן בהשוואה לבשרים אחרים בהם משתמשים להכנת ההמבורגרים.
• אכלי את הכריך כשהוא "פתוח". הסירי את החלק העליון בכריך או בלחמנייה וכך תחסכי לא מעט קלוריות.
• וותרי על המיונז ועל רטבים אחרים. רטבים אלו מכילים קלוריות מיותרות.
• שתי מים, משקאות דייאט או חלב דל שומן. משקאות תוססים עמוסים בסוכר ותורמים הרבה קלוריות מיותרות.