מים או משקה אנרגיה?

 

 

 

 

כשאתם מרגישים צמא – שתיית מים עדיפה על שתיית משקאות אנרגיה. אמנם משקאות אנרגיה יספקו לכם את הנוזלים הדרושים, אולם ילדים, מתבגרים ומבוגרים אינם זקוקים בדרך כלל לעודף הפחמימות והקלוריות המצויים במשקאות אלו.

אנשים העוסקים בפעילות גופנית משך שעה רצופה או יותר זקוקים ל60-30 גרם פחמימות (מקור האנרגיה העיקרי של הגוף) כדי לשמור על רמות סוכר תקינות בדם. מרבית משקאות האנרגיה מכילים 8%-4% פחמימות.

טיפים נוספים:

בזמן ישיבה או בפעילות גופנית קלה – העדיפו לשתות מים.
בחרו במשקאות אנרגיה במקרים הבאים:
• כשאתם עוסקים בפעילות גופנית הנמשכת למעלה משעה.
• פעילות שמתבצעת בתנאי מזג אויר חמים או קרים במיוחד.
• פעילות גופנית המתבצעת במקומות גבוהים.
• במידה שלא אכלתם כלל לפני הפעילות.