פעילות גופנית בימים קרים

 

 

 

 

מרבית האנשים מסוגלים להיות פעילים גם במזג אוויר קר במיוחד, בהנחה שהם עטופים כראוי. הסכנה העיקרית הטמונה בפעילות בתנאי קור היא היפותרמיה – ירידה גדולה מדי בחום הגוף.

טיפים לפעילות גופנית בטוחה בימים קרים:

• לבשו שכבות של בגדים אותם תוכלי להסיר במהלך הפעילות, כאשר הגוף הספיק להתחמם.
• שמרו על חום הידיים, הראש וכפות הרגליים והצטיידו בכובע, כפפות וגרביים.
• לפני היציאה לפעילות בדקו את מזג האוויר. אל תצאו לפעילות במצבים מסוכנים.
• בגדים צמודים מידי לגוף לא מאפשרים התאיידות של הלחות – הימנעו מללבוש אותם.
• בטמפרטורות נמוכות במיוחד – לבשו צעיף לכיסוי הפה והאף.