ירדת במשקל? איך שומרים?

 

 

 

השמירה על ההישגים בירידה במשקל קשה לעתים הרבה יותר מתהליך הירידה.

האגודה האמריקאית לפעילות גופנית ממליצה לשמור על הקילוגרמים שירדו בדרכים הבאות:

• להישקל פעם בשבוע.
• להיות פעיל בכל הזדמנות – ללכת לעתים קרובות, לצפות פחות בטלוויזיה, אפילו להתנועע תוך כדי ישיבה.
• לאחסן בארונות המטבח ובמקרר מלאי של חטיפי בריאות.
• להניח את תיק הספורט סמוך לדלת הכניסה לבית. אם אתם פעילים גם בבית הניחו את החפצים הקשורים לפעילות כך שתוכלו לראות אותם לעתים קרובות.
• להפוך את הפעילות הגופנית לחלק מחיי החברה שלכם.
• למדוד את היקף המותניים פעם בחודש. במידה שההיקף גדול בצעו שינויים מתבקשים בתזונה וברמת הפעילות שלכם.