כמה סיבים תזונתיים צריכים לצרוך ילדים ומתבגרים?

dietary_fiber

 

 

על פי המלצת איגוד הלב האמריקאי (American Heart Association – AHA),  מגיל שנתיים ואילך יש לשלב בהדרגה את עקרונות הדיאטה של האיגוד; על הדיאטה לכלול: פחות מ- 7% שומן רווי מסך הקלוריות, פחות מ-1% שומן טרנס מסך הקלוריות ומקסימום 300 מ"ג כולסטרול ביום. כמו כן מומלץ שמרבית הקלוריות יהיו מפחמימות מורכבות.

על ילדים ומבוגרים כאחד לצרוך 14 גרם של סיבים תזונתיים לכל 1,000 קלוריות. מומלץ לקרוא את תכולת הסיבים על תוויות המזון על מנת לוודא כמה סיבים תזונתיים הוא מספק.
בטבלה שלמטה מפרטת את הכמות המשוערת של סיבים תזונתיים ביום, המומלצת לילדים ולמתבגרים.

 

מין/גיל סיבים תזונתיים (גרם)
1-3 שנים 19
4-8 שנים 25
9-13 שנים
בנות
בנים

26
31

14-18 שנים
בנות
בנים

29
38