בננה

בננה

[ad#בננה]
בננותהבננה מכילה שלושה סוכרים טבעיים: סוכרוז, פרוקטוז וגלוקוז שבשיתוף עם הסיבים התזונתיים הטבעיים של הפרי מעניקים לנו מיידית אנרגיה איכותית. מחקרים הוכיחו שצריכת 2 בננות ביום מעניקה אנרגיה מספיקה לביצוע עבודה פיזית במשך 90 דקות רצופות. מסיבה זאת למעמד הבננה כפרי מספר אחד הנצרך על ידי אתלטים בעולם כולו. אבל אנרגיה אינה הדרך היחידה בה מיטיבה עמנו הבננה, היא יכולה לעזור לנו להתגבר וגם למנוע מספר לא מבוטל של מחלות.

דיכאון
על פי מחקר שנעשה במכון MIND National Association of Mental Health בקרב ציבור הסובל מדיכאון הגיבו רבים מהם חיוביות ובשיפור משמעותי בהרגשתם לאחר אכילת בננה. זאת כיוון שהבננה מכילה טריפטופאן, סוג של חלבון, שהגוף הופך לסרוטונין. סרוטונין מוכר בשל השפעותיו המיטיבות בשיפור ההרגשה הכללית ומצב הרוח.

תופעת קדם מחזור

הבננה מכילה ויטמין B6 המווסת את רמת הסוכר בדם ומשפיע על מצב הרוח. לחץ דם הבננה מכילה כמות גדולה של אשלגן ואינה מכילה כלל מלח נוסחה ההופכת את הפרי לאידיאלי במלחמה נגד לחץ דם גבוה.

שיפור הריכוז והלמידה

200 סטודנטים בבית הספר Twickenham Middlesex אכלו בננות בתפריטם בזמן המבחנים במשך כשנה בבוקר, בארוחת עשר ובארוחת הצהריים. התחקיר הראה שהאשלגן הנמצא בפרי סייע רבות בתהליך הלמידה בכך שהעניק להם יכולת ריכוז גבוהה יותר.

עצירות

דיאטה יומית עשירה בסיבים תזונתיים שתכלול בננות יכולה לעזור לשחזר פעילות תקינה במעי הדק וכך לסייע לפתרון בעיות קיבה מבלי להזדקק למשלשלים למיניהם.

צרבת

לבננה השפעות טבעיות בגופנו נגד חומציות, כך שבעת הופעת הצרבת מומלץ לאכול בננה לקבלת אפקט מרגיע וטבעי ולהרגשת הקלה.

מתח ולחץ
אשלגן הוא מינרל חיוני העוזר לשמר בנורמה את פעילות לבנו, שולח חמצן למוח ומווסת את רמות הנוזלים בגוף. כאשר אנו בלחץ, קצב חילוף החומרים גדל וכתוצאה מכך מצטמצמת רמת האשלגן בגוף. רמה זו יכולה להיות נשלטת ומווסתת על ידי חטיף בין הארוחות עשיר באשלגן בדמות הבננה.

שתפו, עקבו אחרינו וסמנו לייק:
Follow by Email
WhatsApp